Post by godsrofoodladeer on Mar 6, 2022 10:17:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope: Magic 2022 version ▞▞▞
Seriøst skjerpende når du virkelig ønsker å spille spillet og det bare fortsetter å slå deg ut. Så de første anmeldelsene som sa det samme som jeg opplever, og jeg håpet nå med alle anmeldelsene som sa dette at de ville ha fikset denne feilen, men nei, det skjer fortsatt. Kan dere være så snill å fikse dette? Eller er dette med vilje?
Blir krasjet.kan ikke åpne appen
Et av nivåene er glitchy og det gjør spillet umulig å fullføre... Skam...
Veldig bh :-)
Avinstaller spillet, får annonser etter hvert 2. nivå selv om spillet er bra
Jeg elsker hvordan den har alle disse nivåene, og hvordan du kan se videoer. Det setter hjernen din i arbeid.
Jeg spilte alle versjoner av spillene ikke én gang, men flere ganger, og jeg elsker dette spillet. Flott grafikk, god lyddesign og jevne kontroller som alltid. Tusen takk til utvikleren.
Moro
Det ville vært flott om du ikke mistet all energi hvert fjerde nivå
Det er flott og sinnsavslappende
om nom har en veldig liten mage
Det er godt laget. Jeg kjøpte til og med verdipakken for ikke å se annonser bare for å bli stadig bedt om å kjøpe et VIP-pass. Etter det må jeg fortsette å fortelle det at jeg ikke vil se noen video for mynt eller hva som helst, jeg mener kom igjen, jeg har allerede betalt tilbake Rediger: Avinstallerte det, altfor aggressiv inntektsgenerering hvis jeg allerede har betalt
spillet mitt åpnes ikke.
Morsomt spill.. men 15 sekunders annonser.. nei
Fungerer ikke på Samsung A31 starter på nytt
Så mye som jeg elsker dette spillet etter å ha spilt det en stund, åpnes ikke appen lenger. Dette skjedde to ganger, og jeg prøvde å avinstallere og installere det på nytt. Men et så søtt spill
Jeg likte originalen klippe tauet. Men den har nå alt for mange annonser. Avinstallert.
Dessverre er jeg nødt til å redusere min fem-stjerners vurdering ned til to på grunn av fire ganger jeg har lastet ned dette spillet, og jeg har ikke regnet med det samme tekniske problemet. Jeg begynner å spille spillet og telefonen min begynner å fryse og tilfeldige feilmeldinger vil dukke opp. Å fortelle meg at enkelte apper har sluttet å fungere, noe som gir meg muligheten til å vente eller lukke dem.
Cut the Rope: Magic Teka-teki esx
Cut the Rope: Magic Слагалице gwmo
Mr Autofire Action jqwd
appetittsystemet er veldig dårlig så 4 stjerner
Jeg hater det
Jeg liker det veldig godt, men det ble lagt rygg mot rygg, og jeg tåler det ikke så ja.
Spillet er veldig bra ... men problemet er at ... det vil ikke åpne ... når jeg klikker på appen vil det bare vise en tom grå skjerm og komme tilbake til hjemmet ... 🙄😔
For mye annonser. Jeg spilte alle nivåene til snowe hills og samlet alle stjernene bt etter dette kommer ikke de nye nivåene. Det står at nye nivåer kommer snart, men det har gått to uker allerede...
Cut the Rope: Magic Teka-teki esx
Det er et bra spill i kjedelig tid
Spilte de første 7 nivåene, fikk 7 annonser som ikke kunne hoppes over. Avslutt spillet. Avinstallert. Jeg lastet ned spillet for å kunne nyte tiden min og spille, ikke for å ha en digital reklametavle på telefonen min
CTR er en flott serie, og jeg likte alle spillene fra den. Dette spillet ser også bra ut, men Om Noms appetitt fylles opp etter bare 2 nivåer, og da må jeg vente lenge før det lades opp igjen. Jeg har det bra med CTR 2s energigreie, men denne er for mye.
Jeg må si at det er alt for mange annonser. Men når dette spillet ble inkludert med play pass, var jeg fin.😜😜😜
Spillet er bra for hodet
Jeg fullførte alle nivåene med mer enn 90 % av stjernene. Det var en fantastisk opplevelse. Grafikken og bakgrunnsmusikken gjorde hele opplevelsen fantastisk.
Jeg liker å spille dette spillet. Den har et fantastisk design, vakre detaljer, morsomt spill og en interessant historie. Vil anbefale til alle som er en fan av å klippe tauet.
Cut the Rope: Magic Слагалице lewz
Bra spill. Hater reklamene. De dukker opp etter noen gang forsøk.
Jeg har så lyst til å spille dette spillet, og det fortsetter å krasje, åpner seg ikke engang, det viser bare en svart skjerm
FOR MANGE TILLEGG!
umm bra spill hjernespill, men så mange annonser vær så snill å vurdere
Bugged nivå 8-19 for øyeblikket ikke mulig å passere, selv med visp-guiden. Sweet ruller ikke raskt nok gjennom portalen til å komme seg til den magiske strømmen, spillet oppdager det fra skjermen og tilbakestiller nivået, prøvde det så mange ganger til litt forskjellige tidspunkter.
For mye annonser lar meg ikke spille engang
til mange annonser, men veldig bra
Cut the Rope: Magic Слагалице gwmo
Annonser etter HVERT nivå. Avinstallert.
Det er så ille, hva er dette spillet? en annonse som vises hvert minutt, klipp et tau? hvordan er det gøy?